نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3491
-
الف
+

بازگشت «علی انصاریان» به سینماها با فلم فوتبالی «شهاب حسینی»

«علی انصاریان» فوتبالیست کهنه کار ایرانی به پروژه جدید «شهاب حسینی» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «علی انصاریان» فوتبالیست کهنه کار ایرانی به پروژه جدید «شهاب حسینی» که مضمون فوتبالی دارد، پیوست.

با پیوستن علی انصاریان به این پروژه، او یکی از فوتبالیست‌های بازیگر در این فلم می باشد که شهاب حسینی به تازگی تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفته است.

این فلم «بعد از اتفاق» نام دارد که به موضوع آرزو‌های کودکی می‌پردازد که قصد دارد به تیم استقلال تهران گل بزند. «جواد عزتی»، «رضا کیانیان»، «ستاره پسیانی» و «یسنا میرطهماسب» از جمله بازیگران این فلم هستند، همچنین قرار است چند فوتبالیست مشهور ایرانی هم در آن حاضر باشند.

انصاریان در سال‌های اخیر نقش‌آفرینی‌های متعددی داشته که مربوط به ورزش و فوتبال نبوده اند و به نظر می‌رسد او در بعد از اتفاق یکی از نقش‌های دلخواه خود را در قالب یک فوتبالیست بازی خواهد کرد.

علی انصاریان زاده ۱۴ سرطان(تیر) در تهران، بازیکن کهنه کار فوتبال، بازیگر و گرداننده اهل ایران است.

نصاریان فوتبال خود را به صورت حرفوی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد.

علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفوی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

وی در خرداد ۱۳۹۰ آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن آوازخوانی را ادامه نداد.

انصاریان در فلم های «کلوپ همسران»، «حس خوب زندگی» و «پاداش سکوت» نقش آفرینی کرده و همچنین در سریال های «زیر آسمان شهر»، «چارخونه»، «خانه اجاره‌ای»، «نقطه چین»، «محکومین» و «کیمیا» حضور داشته است.

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر